Przejdź do głównej zawartości

Oczami pierwszoklasisty - Z dziennika Dreszerczyka


Hej wszystkim! To znowu ja - ,,widzę” radość na waszych twarzyczkach. Dobra ludzie zabierałam się za ten artykuł już 2 raz i mam zamiar dzisiaj go skończyć. Mam nadzieję, że Was nie zanudzam. 
Przejdźmy do rzeczy! 29.10 odbyła się debata. Ojjjj było ostro. Kandydaci nie oszczędzali siebie nawzajem, zarówno jak wyborcy kandydatów (wybory odbędą się w środę). A po za tym? Kolejne wybory. Tym razem do Młodzieżowej Rady Miasta, z naszej szkoły mogą przejść 2 osoby, a chętnych jest aż 7 (pośród  nich ja). DRESZERCZYK - po co kupić jeden skoro można aż dziesięć? KROPEK NIGDY ZA WIELE!!! Półmetki -  odbyły się w sobotę i piątek. Zabawa podobno była przednia. Hmmm co dalej? Na debacie pewien chłopak (nie wiem kim jesteś, ale pozdrawiam) poruszył temat m.in. teatru szkolnego. Uważam, że byłby to świetny pomysł, z resztą sama interesuję się grą aktorską. Kurs pierwszej pomocy okazał się bardzo fajnym i pomocnym przeżyciem. Dzień Edukacji Narodowej - ,,Bądź moim natchnieniem”, ojjj nie jedna chciałaby, aby to jej tak właśnie śpiewano. 
I w naszym elitarnym LO minął kolejny miesiąc, nie wiem jak Wam, ale mi zbyt szybko.
Kończąc mój artykuł zastanawiam się - ile osób to czyta? Chciałabym poznać wasze opinie na ten temat i również propozycje o czym chętnie byście poczytali na blogu naszej szkoły. Może zostawicie jakiś znak po sobie na facebook’owej stronie naszej szkoły, pod udostępnionym postem? Byłoby mi bardzo miło. : ) 

Natala :D
P.S. Patrzcie jakich mamy artystów i modeli :D 





Komentarze

  1. Popracuj nad składnią i ortografią...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sor już raz pojechał w Bieszczady... Zapytaj go haha ;)
    Szkoda, że taki tłok był na debacie i ludzie zagłuszali, no ale trudno. Odnośnie teatru - jeśli byliby chętnie, to czemu nie?
    Myślę, że fajnie byłoby, gdyby były tu wrzucane jakieś stare zdjęcia ze szkoły i z jej życia. Co o tym sądzisz?
    PS.
    Anonimowy miał trochę racji, bo przykuł moją uwagę błąd "miną", zamiast "minął" i apostrof z odmianą Fb,a reszta jak najbardziej na plus, bo przyjemnie się czytało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) teraz sama zauważam błędy, macie racje moja wina :P A zdjęcie to dzieło mojego kolegi :)
      PS. Jeszcze raz dzięki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Super Dwójki 2024

Zdjęcia: Julia Kalinka & Natalia Mazurek DRESHWOOD  

Rozpoczęcie roku szkolnego 2023/2024

Zakończenie roku szkolnego 2022/2023

 

Rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023

 

Święto Niepodległości

  Zdjęcia: Julia Kalinka, Natalia Mazurek, Dominika Zabroń SKF Dreshwood