Przejdź do głównej zawartości

Oczami pierwszoklasisty - Październik w naszej Szkole



HEJ WSZYSTKIM! 
Minął już wrzesień - dla pierwszoklasistów, czas klimatyzacji i co najważniejsze OKRES OCHRONNY! Dla innych czas, a raczej kolejny rok w tej szkole i więcej nauki. Jak pewnie już wywnioskowaliście jestem w klasie pierwszej i chciałabym się podzielić z wami pierwszymi wrażeniami :D 
To może wymienię pozytywne strony naszego LO, a raczej społeczności. Pierwsze co tu mnie zaskoczyło to: ATMOSFERA. To chyba najważniejsze, ponieważ wybierając szkołę słyszałam różne opinie, ale TO trzeba poczuć samemu   Nie ważne kim jesteś, skąd, jak się ubierasz itp. wszyscy są równi i za to dziękujemy. Większość was przyjmowała nas z uśmiechem, oczywiście zdarzyły się komentarze "O pierwszaczki", ale to bardziej śmieszyło aniżeli obrażało. Tutaj nie da się nudzić - ciągle coś się dzieje. Maraton filmowy? Cudo - to nic, że spałam tylko 3h, było warto! (Wraz ze znajomymi czekamy na kolejny!). Różne kółka, SKS'y, chór, DRESHWOOD - super sprawa! A wszystko co się dzieje w szkole można znaleźć na insta, blogu, facebooku. KONIEC Z GADANIEM! Co się dzieje w październiku? O maratonie wspomniałam, zapomniałam o naszych otrzęsinach (oj działo się) oraz Dzień Patrona, ale co wszystkim sprawiło wielką radość ? Ciepełko - tak mam tu na myśli ogrzewanie - co z tym się wiąże oblężenie grzejników. Wybory do SU! Ważna sprawa, z niecierpliwością czekamy na zaostrzenie kampanii wyborczej   Dla nas pierwszaków oznacza to koniec okresu ochronnego - pierwsza 1 z odpowiedzi? Kusząca i wzruszająca chwila. 
W każdym razie to dopiero początek miesiąca, na razie nie jest źle Cieszę się, że mogę tworzyć społeczność II LO! Mam nadzieję że was nie zanudziłam i, że wam się podobało ;)

Natala

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Święto Niepodległości

  Zdjęcia: Julia Kalinka, Natalia Mazurek, Dominika Zabroń SKF Dreshwood

Rozpoczęcie roku szkolnego 2023/2024

Super Dwójki 2023

Zdjęcia: Hanna Muzyka Dreshwood  

Zakończenie roku szkolnego 2022/2023

 

Chełmski Bohater - Pani Grażyna Kieres

21 października 2015 roku w murach naszej Szkoły miała miejsce miła uroczystość. Pani Grażyna Kieres, emerytowany nauczyciel historii Naszej Szkoły, otrzymała tytuł "Chełmskiego Bohatera", przyznany przez Stowarzyszenie Chełmianie. Laureatce serdecznie gratulujemy!